Comanda mea a fost împărțită

Comanda mea a fost împărțită

În anumite cazuri, pentru a facilita expedierea, comanda este împărțită și expediată din diferite depozite. O astfel de informație este trimisă în momentul expedierii coletelor împreună cu actualizarea termenului de livrare.

Comanda mea este incompletă

Comanda mea este incompletă

Comandă incompletă? Ne cerem scuze și te rugăm să contactezi Serviciul Relații Clienți. 


Dacă nu ai primit notificarea că produsul nu a fost disponibil și nu ai primit o rambursare completă în curs de 7 zile lucrătoare de la data plasării comenzii, te rugăm să contactezi Serviciul Relații Clienți.

Produsul livrat este altul decât cel comandat.

Produsul livrat este altul decât cel comandat.

Dacă produsul livrat este greșit, te rugăm să contactezi Serviciul nostru de Relații cu Clienții, care te va ajuta cu plăcere în rezolvarea problemei. Pentru a facilita gestionarea solicitării tale, te rugăm să trimiți fotografii cu produsul primit la adresa de e-mail a magazinului: info@jdsports.ro.

Cum se returnează un produs?

Cum se returnează un produs?

Comanda poate fi returnată în decurs de 30 de zile de la data achiziționării. Dacă dorești să returnezi comanda, poți face acest lucru în mai multe moduri.


Retururi gratuite în magazinele fizice


Toate comenzile pot fi returnate în magazinele fizice. Este suficient ca produsul să fie nou și să nu fie purtat, să ai la tine formularul de retur, factura și produsul pe care dorești să-l returnezi, iar angajații noștri te vor ajuta cu plăcere.  


Returul poate fi efectuat la casă. Timpul de așteptare pentru rambursarea comenzii este de până la 14 zile din momentul returnării, în funcție de politicile interbancare.  


Retur prin expedierea coletului


Restituirea banilor se realizează în următoarele zile de la primirea produsului în depozit. Te vom anunța prin e-mail.


Formularul de retur poate fi descărcat de aici


Nu am primit rambursarea

Nu am primit rambursarea

Timpul de așteptare pentru procesarea rambursării poate fi de până la 14 zile din momentul primirii returului în depozit. Îți mulțumim pentru răbdare. Te vom informa prin e-mail despre procesarea returului. Banii returnați vor apărea în cont în decurs de 3-5 zile lucrătoare.

Produsul este deteriorat

Produsul este deteriorat

Pentru toate produsele cumpărate în magazinul JD Sports Romania ai dreptul să tragi la răspundere vânzătorul pentru defectele produsului din domeniul specificat în Codul civil (garanție pentru defectele produsului) pe o perioadă de 2 ani de la data achiziționării. Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate.


1. Dacă ai probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care ai discutat, poți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Serviciul de clienți


2. Trimite produsul reclamat împreună cu formularul la adresa:

No Limit (JD SPORTS COMPLAINTS) c/o. KSC Transport
Str. Uzinelor nr. 60
410605 - Oradea
Bihor, România
Cu nota „magazin JD Sports RO – reclamație”


3. Vom soluția reclamația în maxim 14 zile calendaristice de la data depunerii acesteia.


4. În cadrul reclamației, clientul poate solicita următoarele: schimbul produsului cu unul nou, reparația produsului, reducerea prețului, retragerea din contract - în cazul în care defectul produsului este unul semnificativ.

Cât timp durează procesul de retur?

Cât timp durează procesul de retur?

Poți urmări returul pe pagina firmei de curierat alese. Te vom informa prin e-mail despre primirea produsului și procesarea returului. În funcție de metoda de plată aleasă, banii vor apărea în contul tău în termen de 14 zile din momentul primirii returului în depozit. Dacă în decursul acestui timp nu ai primit rambursarea, contactează Serviciul Relații Clienți care te va ajuta cu plăcere. 

Cum pot obține un nou formular de retur?

Cum pot obține un nou formular de retur?

Formularul de retur se află în atașamentul e-mailului de confirmare a achiziției. Dacă nu îl găsești, te rugăm să contactezi Serviciul Relații Clienți.


-------------------------------


Cum pot returna ceva achiziționat într-unul din magazinele voastre?


Retururile în magazinul fizic sunt gratuite. 


Reține că achizițiile făcute într-unul din magazinele noastre trebuie returnate în termen de 30 de zile.

--------------------------------


Retururi online


Te rugăm să ai la tine numărul comenzii, numărul de AWB și produsul pe care dorești să-l returnezi. Angajații noștri te vor ajuta cu plăcere și se vor ocupa de retur cât mai curând posibil. 


Returul poate fi efectuat în magazin indiferent de metoda de plată aleasă, iar rambursările sunt procesate la casă. Reține că banii apar în contul tău în decursul a 3-5 zile lucrătoare.

 


-----------------------------------------------------------------------------


Ce pot face dacă suma rambursată este incorectă?


Contactează Serviciul nostru de Relații cu Cliențiit, care te va ajuta cu plăcere în rezolvarea problemei.

Care este politica de retur?

Care este politica de retur?

Dacă dorești să returnezi comanda, există mai multe moduri de a face acest lucru. Articolele pot fi returnate în magazinele JD România sau intermediul firmei de curierat. Reține că produsele achiziționate în magazinele fizice trebuie returnate într-una din locațiile noastre.


Vino într-unul dintre magazinele noastre din țară, ia cu tine factura și produsul pe care vrei să-l returnezi în decurs de 30 zile, iar angajații noștri te vor ajuta. Banii vor fi rambursați în termen de maxim 14 zile de la procesarea returului.


Cum se returnează un produs achiziționat online?

Completează formularul de retur, care a fost atașat comenzii. Împachetează produsele în colet și atașează factura/confirmarea achiziției. Trimite coletul la adresa:


No Limit (JD Sport RETURN) c/o. FANCourier Oradea Hub

Str. Ogorului, nr. 3G, Oradea, 410554 Romania


Retururile privind lenjeria și costumele de baie vor fi acceptate numai în situația în care elementele de protecție rămân intacte. 


Comenzile plasate prin intermediul site-ului JD România pot fi returnate exclusiv în magazinele de pe teritoriul României.


În situații standard rambursăm întreaga sumă achitată, inclusiv taxa de livrare, cu condiția să primim solicitarea ta în perioada de anulare. Reține că rambursarea costurilor de livrare nu se aplică în cazul în care decizi să returnezi doar anumite articole din comandă.



Reclamaţii

Reclamaţii

Examinarea reclamației 


Pentru toate produsele achiziționate în magazinul JD Sports, ai dreptul de a trage la răspundere vânzătorul în ceea ce privește defectele în măsura specificată în Codul civil (garanție pentru defectele produsului) pe o perioadă de 2 ani de la data achiziționării.


La fața locului se întocmesc toate formalitățile – este suficient să ai la tine dovada achiziției (de ex. factura de vânzare) și produsul reclamat. Produsele care fac obiectul reclamației nu sunt acceptate în magazinele tip outlet.


LISTA MAGAZINELOR


Retur prin trimiterea coletului

1.     Pregătește reclamația scrisă. Poți folosi modelul pe care l-ai primit împreună cu pachetul sau poți descărca modelul de formular.

2.    Trimite produsul reclamat împreună cu formularul la adresa de mai jos:


3.    Vom răspunde la reclamație în cel mult 14 zile de la data depunerii acesteia.

4.     În cadrul reclamației, clientul poate solicita: înlocuirea produsului cu unul nou, repararea produsului, reducerea prețului, retragerea din contract - dacă defectul produsului este semnificativ.


DESCARCĂ FORMULARUL DE RECLAMAȚIE


Reține:

•     Prin completarea formularului de reclamație, furnizezi toate informațiile necesare examinării reclamației (datele tale, descrierea defectului constatat, solicitarea prevăzută în garanție).

•    În cazul în care decizi să depui o reclamație prin trimiterea coletului, va trebui să acoperi costurile de livrare. Reține faptul că magazinul nu acceptă colete cu plată la livrare.

•    În cazul în care reclamația se ia în considerare, costurile suportate pentru returnarea produsului vor fi rambursate.

•    La adresa  http://ec.europa.eu este disponibilă o platformă online pentru soluționarea litigiilor dintre consumatori și comercianți (așa-numita platformă ODR). Această platformă este un site web care le permite consumatorilor să găsească informațiile generale cu privire la soluționarea litigiilor care apar în urma încheierii unui contract prin intermediul internetului, pe o altă cale decât sesizarea instanțelor competente (de exemplu prin mediere sau arbitraj). De asemenea, prin intermediul platformei poți trimite plângerea unei entități de soluţionare alternativă a litigiilor și să atașezi documentele relevante.


Dacă în continuare nu este mulțumit de rezultatul examinării reclamației, poți contacta un specialist în dreptul consumatorului pentru o evaluare independentă a rezultatului nostru. Link-ul de mai jos te direcționează către pagina de internet a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC): https://www.uokik.gov.pl/pomoc.php

Cum pot contacta Serviciul Relații Clienți?

Cum pot contacta Serviciul Relații Clienți?

Ne poți contacta la numărul de telefon +40 31 2295426, prin e-mail, chat sau pe rețelele de socializare. Vizitează pagina noastră de contact AICI