Unde este comanda mea?
Unde este comanda mea?
Loghează-te în contul JD și verifică istoricul comenzilor tale sau utilizează link-ul de urmărire, pe care l-am trimis în e-mailul de informare despre expediere.
În cazul comenzilor “Click and Collect”, magazinul te va anunța când comanda este gata de ridicare.
De ce comanda mea a fost anulată?
De ce comanda mea a fost anulată?
Ne cerem scuze pentru anularea comenzii tale.
Dacă în momentul completării comenzii am constatat că unul dintre produsele selectate de tine nu este în stoc, din păcate a trebuit să le anulăm. În funcție de metoda de plată aleasă, rambursarea banilor se va efectua în termen de 5 zile lucrătoare.
Cât costă livrarea?
Cât costă livrarea?
- În ceea ce privește comenzile plasate online, livrarea se realizează cu ajutorul firmei de curierat FAN Courier, la adresa indicată de tine.
- În cazul comenzilor cu valoare mai mare de 350 lei, beneficiezi de livrare gratis. În cazul comenzilor cu valoare mai mică de 350 lei, costul de livrare este de 16 lei.
- În situația în care apar probleme în ziua de livrare, curierul va lua legătura cu tine prin telefon. În cazul în care cumperi mai multe produse în cadrul aceleiași tranzacții, articolele comandate pot fi expediate în mai multe colete în funcție de valoarea comenzii, iar costul de livrare se achită o singură dată.
- Ai posibilitatea să urmărești statusul comenzii la adresa: https://www.fancourier.ro/awb-tracking/, introducând numărul AWB sau sunând la numerele de telefon regăsite pe pagina: https://www.fancourier.ro/contact/ pentru a intra în contact cu Biroul de Relații cu Clienții FAN Courier.
- În cazul în care atunci când intri în posesia comenzii, realizezi că respectivul colet a fost deschis sau că ambalajul este deteriorat, ai dreptul de a semna un proces verbal de constatare cu agentul livrator. Acest document facilitează analizarea reclamației.
- FAN Courier acceptă plata cu cardul și în numerar la livrare.
Comanda mea a fost împărțită
Comanda mea a fost împărțită
În anumite cazuri, pentru a facilita expedierea, comanda este împărțită și expediată din diferite depozite. O astfel de informație este trimisă în momentul expedierii coletelor împreună cu actualizarea termenului de livrare.
Pot modifica sau anula comanda?
Pot modifica sau anula comanda?
Comanda poate fi anulată numai prin contactarea imediată a Serviciului Relații Clienți la numărul de telefon +40 31 2295426. Condiția de care depinde anularea comenzii este timpul calculat din momentul primirii confirmării de cumpărare.
În cazul în care te răzgândești, poți returna produsul gratuit într-unul din magazinele noastre fizice sau ne poți trimite produsul înapoi. Mai multe informații găsești în secțiunea de retururi și reclamații.
Pot schimba adresa de livrare?
Pot schimba adresa de livrare?
Din motive de securitate, nu este posibilă schimbarea adresei de livrare după confirmarea comenzii. Îți recomandăm să te asiguri că toate datele adresei sunt corecte înainte de confirmarea comenzii.
În cazul în care te răzgândești, poți returna produsul gratuit într-unul din magazinele noastre fizice sau ne poți trimite produsul înapoi. De asemenea, poți refuza primirea coletului, iar produsul va fi returnat la depozit. Pentru mai multe informații, acceseză secțiunea de retururi și reclamații.
Care este termenul de livrare?
Care este termenul de livrare?
Având în vedere volumul mare de comenzi, poate dura mai mult până la sosirea e-mailului de confirmare. Te asigurăm că ne ocupăm de comanda ta!
Termenul standard de livrare este de 2-5 zile lucrătoare din momentul procesării comenzii. Intârzierile pot afecta un număr redus de colete ce ar putea creste timpul de livrare peste termenul standard din diferite situații precum forță majoră sau factori externi.
Prețul de livrare este de 16 lei. Pentru comenzile mai mari de 350 de lei, livrarea este gratuită.
Reține că prețurile și perioada de așteptare pot varia în funcție de campaniile promoționale desfășurate.
Unde pot verifica tabelul de mărimi și instrucțiunile de îngrijire?
Unde pot verifica tabelul de mărimi și instrucțiunile de îngrijire?
Unde pot găsi cel mai apropiat magazin?
Unde pot găsi cel mai apropiat magazin?
Pentru a găsi cel mai apropiat magazin, fă click AICI.
Cum pot contacta Serviciul Relații Clienți?
Cum pot contacta Serviciul Relații Clienți?
Ne poți contacta la numărul de telefon +40 31 2295426, prin e-mail, chat sau pe rețelele de socializare. Vizitează pagina noastră de contact AICI
Cum pot folosi codul promoțional?
Cum pot folosi codul promoțional?
Majoritatea reducerilor aferente promoțiilor se aplică automat.
Dacă deții un cod promoțional, introdu-l în câmpul corespunzător în timpul plasării comenzii. După aceea confirmă codul pentru a-l adăuga la comandă.
Care sunt modalitățile de plată?
Care sunt modalitățile de plată?
Plata online:
Plata online poate fi realizată prin intermediul cardurilor bancare (Mastercard, Maestro și Visa) Google Pay, Apple Pay într-un mod complet sigur.
După plasarea comenzii, vei fi direcționat către pagina Przelewy 24 pentru a introduce datele de pe card. Nu-ți face griji, deoarece nu-ți vom solicita niciodată codul PIN!
Tranzacțiile se efectuează în lei la cursul de schimb al băncii tale, indiferent de valuta pe care o ai în cont.
Przelewy 24 (transfer online) are că operator Pay Pro S.A. cu sediul în Poznan (60 -327), strada Kanclerska 15, o organizație de plată internă înscrisă în registrul instituțiilor de plată autorizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară, intrarea UKNF: IP24 / 2014
Plată prin numerar la livrare: Vă rugăm să pregățiți doar RON pentru a achita prețul comenzii către curier la primirea pachetului.
Plată cu cardul la livrare: Plătește cu cardul la curierul FAN Courier printr-un dispozitiv POS. În eventualitatea că sistemul POS nu funcționează este recomandat să aveți și cash.
Collect Point Fan Courier: Plătește cu cardul la unul din punctele de colectare Fan Courier.
Sameday easybox: Plătește cu cardul la easybox.